Infolinka: +421 948 000 716Email: sales(at)newaroma.sk
Ako dokáže vôňa zvýšiť predaj?
Ako dokáže vôňa zvýšiť predaj?
newaroma.sk03.01.2019

Ako funguje scent marketing?

Scent marketing, alebo v preklade marketing vôní je nový typ marketingu na Slovensku. Vo svete však funguje už roky a využívajú ho najznámejšie svetové značky a firmy. Je to premyslené a cielené použitie vôní v priestore na účely marketingu.

Vôňa môže prilákať nových zákazníkov, zvýšiť predaj, zvýšiť vnímanie hodnoty tovaru a odlíšiť Vás od konkurencie. Vytvorí Vám jedinečnú firemnú identitu značky. Výsledkom je spokojnejší zákazník, ktorý si pamätá Vašu značku a zostane v obchode dlhšie.

Scent marketing v praxi

Vôňa je do priestoru šírená prostredníctvom tzv. vonných difuzérov New Aroma®. Ide o značkové a patentované elektrické prístroje, pričom typ prístroja závisí od dizajnu a veľkosti priestoru, ktorý potrebujeme prevoňať (od 30 m2 až po 15.000 m3).

Do prístroja sa nalieva špeciálna náplň vo forme parfémovaného oleja. Následne prístroj rozprašuje vôňu do priestoru cez špeciálnu trysku pod veľkým tlakom, čím ju rozloží na mikročiastočky. Tomuto procesu hovoríme atomizácia. Keďže atómy oleja sú ľahšie ako vzduch, vôňa sa vznáša vo vzduchu a preto je táto metóda najúčinnejšia a zároveň najúspornejšia na svete !!!

Olejové náplne do difuzérov si vyrábame sami pod najprísnejšou kontrolou EÚ a preto sú tieto parfémované oleje vysokokvalitné a hlavne úplne zdraviu nezávadné. Neobsahujú alkohol ani žiadne alergény. V našej ponuke nájdete tradičné vône ale aj vône inšpirované parfémami tých najluxusnejších značiek.

Vďaka tejto jedinečnej technológii je výsledkom krásne voňavý interiér, vôňa je príjemná, nenásilná a rovnomerne rozložená. Dokáže sa neuveriteľne dlho vznášať vo vzduchu a preto aj spotreba samotného parfémovaného oleja je neuveriteľne malá.

Koľko stojí scent marketing?
Voňavý marketing je jediná forma reklamy, ktorá dokáže zvýšiť predaj a pritom znížiť prevádzkové náklady !!! Ako je to možné?

Je vedecky dokázané, že 8 z 10 ľudí sa v čistom a voňavom priestore správa zodpovednejšie a „čistotnejšie“. Podvedome vníma voňavý priestor ako luxusnejší a hodnotnejší a preto zaobchádza s tovarom opatrnejšie, nemá sklon k poškodzovaniu tovaru a znečisťovaniu priestoru. Obchodníkovi preto klesajú náklady spojené so škodami na tovare, s čistením prevádzky alebo s opravami poškodených častí interiéru obchodu, hotela, toaliet,...

Na začiatku treba počítať s investíciou do zakúpenia prístroja, pričom cena sa pohybuje okolo 149 € pri väčšine prevádzok do 200 m2.

Pri veľkom nákupnom centre o rozlohe cca 15.000 m3 sú náklady na nákup max. 1000 €.

Mesačné náklady na parfémové náplne sa pohybujú od 5 € do 20 € mesačne, v závislosti od nastavenia intenzity vône.

Pri veľkej prevádzke napr. nákupného centra max. do 100 € mesačne.

Ako môžem začať naplno využívať výhody scent marketingu?

Stačí nás jednoducho kontaktovať: telefonicky +421 948 000 716, mailom: info@newaroma.sk alebo prostredníctvom FaceBooku a Instagramu.

Náš marketingový špecialista Vás navštívi a odporučí Vám správny typ vonného difuzéru a vhodný typ vône, ktorá Vám prinesie vyššie tržby a spokojnejších zákazníkov !!!