Infolinka: +421 948 000 716Email: sales(at)newaroma.sk
Trendy v marketingu na rok 2019
Trendy v marketingu na rok 2019
newaroma.sk08.01.2019

Úloha marketingu sa v roku 2019 zmení kvôli spomaľovaniu ekonomiky. Stále častejšie sa tiež stretávame s pojmom „marketingový smog“, čo je termín označujúci prehlcovanie ľudí reklamou. Z pohľadu spotrebiteľa vzniká kríza pozornosti. Preto bude pre obchodníkov a marketérov stále ťažšie zapôsobiť na zákazníka, prekvapiť ho, doslova ho šokovať a tým vzbudiť u neho záujem o propagovaný produkt či službu.

Najznámejšie svetové značky a firmy preto stále viac využívajú scent marketing, ktorý dokáže až o 80% zvýšiť šancu, že sa zákazník rozhodne nakúpiť.
Ide o vedecky podložené a cielené využívanie vôní na účely marketingu. Keďže čuch sa nedá „vypnúť“, zákazníka takáto reklama ovplyvňuje bez toho, aby ho obťažovala.

Využívaním marketingu vôní sa dosahuje synergický efekt pôsobenia na všetky ľudské zmysly. Viac informácií nájdete na www.newaroma.sk/blog.